Forums Hlavní kategorie České a slovenské fórum O rexVoX - připomínky, nápady, tipy, spolupráce
  • Topic: Hlášení chyb funkčnosti

    Back To Topics
    (0 rates)
    • March 23
      • Post(s)
        167
      • Thank(s)
        247
      • Thanked
        118
      • cR(s)
        9 0

      # 88074

      Vskutku budu vděčen za radu a případné řešení níže zmíněného problému. :-)

      Děkuji.

    • March 19
      • Post(s)
        167
      • Thank(s)
        247
      • Thanked
        118
      • cR(s)
        9 0

      # 88043

      Dobrý den.

       

      Ve skupině, kterou jsem založil, mi nejdou otevřít nahrané soubory. Nahrávám je přímo z PC. Nevytvářím je on-line. V PC s nimi nemám problém. Jedná se o podporované formáty doc, docx, pdf. Nepřišel jsem zatím na to, co je důvodem. U souboru se mi objevuje hláška psaná červeně: Document format conversion in progress.

      Co s tím?

       

    • February 19
      • Post(s)
        192
      • Thank(s)
        7
      • Thanked
        118
      • cR(s)
        0 0

      # 87744

      Mika - #66569 napsal(a):

      Proč když nahraju jedno video ve skupině,se mi tam objeví 2x???

      i mě se to stává, tak je potřeba to hlídat a jeden vymazat, stalo se mi to i na fb tak možná je to v prohlížeči, nevím.

       

    • January 28
      • Post(s)
        8
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        8
      • cR(s)
        1 0

      # 87476

      Jen mám dotaz na položku anketa ve skupinách.Můžu já jako zakladatel skupiny udělat v této skupině anketu?Nebo na to potřebuji nějaké oprávnění?Pokud můžu udělat anketu já,tak jak?Navíc v poslední době se mi stává,že se mi dokumenty a některá videa které přidám zobrazují 2x...Dá se s tím něco dělat?Děkuji za odpovědi....

    • November 4, 2018
      • Post(s)
        46
      • Thank(s)
        2
      • Thanked
        9
      • cR(s)
        0 0

      # 86627

      Dobrý den, pokud mne "glóbus" upozorní, že se někomu líbí můj příspěvek ve SKUPINĚ, po kliknutí na link "příspěvek" se nezobrazí obsah,
      o který se jednalo.
      Např. tento link: http://www.rexvox.com/group/2858/tipy-na-d-rky/action_id/933107

      PROČ ? :)

    • June 10, 2018
      • Post(s)
        8
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        8
      • cR(s)
        1 0

      # 66569

      Proč když nahraju jedno video ve skupině,se mi tam objeví 2x???

    • The following users say thanks to Mika for this useful post:
    • June 7, 2018
      • Post(s)
        410
      • Thank(s)
        14
      • Thanked
        299
      • cR(s)
        10 0

      # 66535

      Dobrý den, ano s Url zdroji je velmi často problém. Stačí aby tam byl nějaký znak co skript neočekává, nebo nějaký z milionu formátů a verzí co není podporováno a skript to nepustí dál.

      ____________________________________

       Vydělávejte body i nákupem na internetu www.voxshop.cz

      Důležité informace zde:

      1)http://www.rexvox.com/group/18/vox-group-a-s-rex-vox-com

      2)Rozcestník zde: http://www.rexvox.com/blogs/5/317

      ---

      Pokud máte dotaz nebo  nějaký problém napište jej do diskuzního fóra. Pokud to nejde napsat do fóra (soukromá data), můžete mě kontaktovat na info () rexvox.com. (prosím nekontaktujte mě kvůli práci, zodpovídám jen za webové stránky).

      Pokud máme zjistit chybu a odstranit ji, tak potřebujeme informace. Informace ve smyslu rexvox mi nejede k nalezení chyby nestačí.

      Ideální je napsat druh zařízení:

      -počítač a systém - win xp, win7,8,9,10 ,

      -chytrý telefon, notebook, tablet apod.

      -prohlížeč - firefox 20, int. explorer 8, chrome 43 apod., (lze zjistit z menu "nápověda -> O aplikaci" apod.

      -konkrétní adresu na které chyba vznikla

      -postup jak chyba vznikla (např. po kliknutí na odkaz xy napíše error apod.)

      -děje se to i na jiných prohlížečích a zařízeních, nebo jen na jednom

      -mnoho problémů lze odstranit vyčištěním paměti prohlížeče, většinou stačí klávesová zkratka CTRL (držet) a k ní ještě zmáčknout F5 (CTRL + F5) některé prohlížeče mívají ale problémy a tak můžete zkusit vymazat paměť přes menu prohlížeče. Podrobné návody jsou zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Aktualizujte_svou_cache

      -někdy se stává, že je potřeba restartovat modem, router (vypnout a za pár minut zapnout), případně v paměti si starý obsah stránek drží i poskytovatel internetu, tak se můžete obrátit na něj, aby vymazal proxy cache nebo jejich zařízení.

      -Internet Explorer 8 a nižší jsou zastaralé a Rexvox je již nemůže  podporovat a protože byla ukončena podpora i ze strany Microsoft Windows. Pokud máte Win XP a nižší budete muset instalovat jiný prohlížeč např. Firefox nebo Chrome.

    • June 3, 2018
      • Post(s)
        46
      • Thank(s)
        2
      • Thanked
        9
      • cR(s)
        0 0

      # 66500

      Dobrý den,
      máte zřejmě pravdu, co do dostupnosti videa pro přehrání... Jednalo se o video z kanálu facebook.com, čili tam bude zakopaný pes, že volba "URL video" to nevezme a jiná, dostupná volba není. Prohlížeč je aktualizovaný CHROME. Zde by o jeho stáří neměla být řeč :)
      Děkuji za objasnění !

    • June 3, 2018
      • Post(s)
        410
      • Thank(s)
        14
      • Thanked
        299
      • cR(s)
        10 0

      # 66497

      Dobrý den.

      Tlačítko se zobrazí až po vyplnění formuláře a výběru videa. Pokud se nezobrazí, tak video asi nejde přidat nebo prohlížeč je starý nebo nepodporovaný.

      ____________________________________

       Vydělávejte body i nákupem na internetu www.voxshop.cz

      Důležité informace zde:

      1)http://www.rexvox.com/group/18/vox-group-a-s-rex-vox-com

      2)Rozcestník zde: http://www.rexvox.com/blogs/5/317

      ---

      Pokud máte dotaz nebo  nějaký problém napište jej do diskuzního fóra. Pokud to nejde napsat do fóra (soukromá data), můžete mě kontaktovat na info () rexvox.com. (prosím nekontaktujte mě kvůli práci, zodpovídám jen za webové stránky).

      Pokud máme zjistit chybu a odstranit ji, tak potřebujeme informace. Informace ve smyslu rexvox mi nejede k nalezení chyby nestačí.

      Ideální je napsat druh zařízení:

      -počítač a systém - win xp, win7,8,9,10 ,

      -chytrý telefon, notebook, tablet apod.

      -prohlížeč - firefox 20, int. explorer 8, chrome 43 apod., (lze zjistit z menu "nápověda -> O aplikaci" apod.

      -konkrétní adresu na které chyba vznikla

      -postup jak chyba vznikla (např. po kliknutí na odkaz xy napíše error apod.)

      -děje se to i na jiných prohlížečích a zařízeních, nebo jen na jednom

      -mnoho problémů lze odstranit vyčištěním paměti prohlížeče, většinou stačí klávesová zkratka CTRL (držet) a k ní ještě zmáčknout F5 (CTRL + F5) některé prohlížeče mívají ale problémy a tak můžete zkusit vymazat paměť přes menu prohlížeče. Podrobné návody jsou zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Aktualizujte_svou_cache

      -někdy se stává, že je potřeba restartovat modem, router (vypnout a za pár minut zapnout), případně v paměti si starý obsah stránek drží i poskytovatel internetu, tak se můžete obrátit na něj, aby vymazal proxy cache nebo jejich zařízení.

      -Internet Explorer 8 a nižší jsou zastaralé a Rexvox je již nemůže  podporovat a protože byla ukončena podpora i ze strany Microsoft Windows. Pokud máte Win XP a nižší budete muset instalovat jiný prohlížeč např. Firefox nebo Chrome.

    • June 3, 2018
      • Post(s)
        46
      • Thank(s)
        2
      • Thanked
        9
      • cR(s)
        0 0

      # 66492

      Pomalu si zvykám, že na RexVoxu jsou některé funkce použitelné asi jen "podle počasí" :) Tentokrát, ať dělám co dělám, nemohu (jako přihlášený)
      vložit nové video ... Jednoduše chybí potvrzovací tlačítko.
      Bylo by nějaké vysvětlení ? 

    • May 27, 2018
      • Post(s)
        46
      • Thank(s)
        2
      • Thanked
        9
      • cR(s)
        0 0

      # 66431

      Dobrý den, i v souvislosti s nástupem nařízení GDPR ... nebylo by na čase, na vašem hostingu zapnout HTTPS ?
      Samozřejmě, ne kvůli GDPR, ale proto, že např. vyhledavač Google a jeho roboti nemají moc rádi weby, běžící na HTTP.
      Tak velkému projektu, nazývanému "Česká sociální síť" by toto vylepšení určitě slušelo, stejně tak, jako překlady spousty anglických
      popisů funkcí z jádra, na kterém systém běží.

      Apropo, kolik lidí se stará o běh a aktualizace celého webu RexVox ??

      Díky :) 

    • May 26, 2018
      • Post(s)
        410
      • Thank(s)
        14
      • Thanked
        299
      • cR(s)
        10 0

      # 66406

      Dobrý den, omlouvám se za zpoždění.

      Co se týká záložek, tak je to stará aplikace, ale editace funguje.

      Předpokládám, že došlo k nějakému chybnému zápisu při ukládání do databáze, např. špatně ošetřený vstup (středník) apod. a poté se již editovat nedalo.

      Případně zacyklení skriptu.

       

      ____________________________________

       Vydělávejte body i nákupem na internetu www.voxshop.cz

      Důležité informace zde:

      1)http://www.rexvox.com/group/18/vox-group-a-s-rex-vox-com

      2)Rozcestník zde: http://www.rexvox.com/blogs/5/317

      ---

      Pokud máte dotaz nebo  nějaký problém napište jej do diskuzního fóra. Pokud to nejde napsat do fóra (soukromá data), můžete mě kontaktovat na info () rexvox.com. (prosím nekontaktujte mě kvůli práci, zodpovídám jen za webové stránky).

      Pokud máme zjistit chybu a odstranit ji, tak potřebujeme informace. Informace ve smyslu rexvox mi nejede k nalezení chyby nestačí.

      Ideální je napsat druh zařízení:

      -počítač a systém - win xp, win7,8,9,10 ,

      -chytrý telefon, notebook, tablet apod.

      -prohlížeč - firefox 20, int. explorer 8, chrome 43 apod., (lze zjistit z menu "nápověda -> O aplikaci" apod.

      -konkrétní adresu na které chyba vznikla

      -postup jak chyba vznikla (např. po kliknutí na odkaz xy napíše error apod.)

      -děje se to i na jiných prohlížečích a zařízeních, nebo jen na jednom

      -mnoho problémů lze odstranit vyčištěním paměti prohlížeče, většinou stačí klávesová zkratka CTRL (držet) a k ní ještě zmáčknout F5 (CTRL + F5) některé prohlížeče mívají ale problémy a tak můžete zkusit vymazat paměť přes menu prohlížeče. Podrobné návody jsou zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Aktualizujte_svou_cache

      -někdy se stává, že je potřeba restartovat modem, router (vypnout a za pár minut zapnout), případně v paměti si starý obsah stránek drží i poskytovatel internetu, tak se můžete obrátit na něj, aby vymazal proxy cache nebo jejich zařízení.

      -Internet Explorer 8 a nižší jsou zastaralé a Rexvox je již nemůže  podporovat a protože byla ukončena podpora i ze strany Microsoft Windows. Pokud máte Win XP a nižší budete muset instalovat jiný prohlížeč např. Firefox nebo Chrome.

    • The following users say thanks to Master for this useful post:
    • May 24, 2018
      • Post(s)
        46
      • Thank(s)
        2
      • Thanked
        9
      • cR(s)
        0 0

      # 66390

      RexVox - Dokumenty - Moje záložky
      ***

      Vyřešeno ... i když systém je poněkud nešikovný, a funguje občas "na principu náhodných výbuchů" :)

      V nastavení profilu bylo možné vymazat obsah pole "Záložky", které je komentováno, že není určeno (jako pomocné)
      pro vkládání jakýchkoli údajů při editaci profilu.

      Snad časem pochopím, jak neúplné ovládání záložek autor rozhraní webu vlastně myslel. 

    • May 24, 2018
      • Post(s)
        46
      • Thank(s)
        2
      • Thanked
        9
      • cR(s)
        0 0

      # 66388 .

      RexVox - Dokumenty - Moje WWW
      ***
      Po několika pokusech založit WWW link a hlašení v dialogu, že URL nebyla zadána, se mi potařilo vytvořit tento NEEDITOVATELNÝ stav.
      Prosím, jedná se o chybu UI, nebo se skutečně vytvořené linky již nedají nijak editovat, resp. smazat ?
      Volba "Editovat" rozroluje seznam vzniklých záložek, ale klik na oranžový "edit" je bez reakce.

      Kéž by byl problém pouze někde mezi mnou a klávesnicí !?


      This post was edited by EleKutil at October 25, 2018
    • May 7, 2018
      • Post(s)
        2
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        1
      • cR(s)
        0 0

      # 66227

      Dobrý den

      Chcem nahrat zvukovz subor do playlistu a rexvox mi ho nenacita, nezobrazi...

      Pre kontrolu, ci mi ho nacitalo, pozriem na hornej liste cey Media/Hudba/Moje skladby, kde sa mi zobrazia sice nazov suboru a pomenovanie skladby, ale to je vsetko, pod

      tym vsetkym mi vypisuje  0 souboru...

      Mozete mi poradit, kde robim chybu?

    • April 8, 2018
      • Post(s)
        1
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        1
      • cR(s)
        0 0

      # 66004

      Nezapsal se mi člen, který se registroval přes můj link..... Je někde chyba ? Děkuji za info. 

    • March 23, 2018
      • Post(s)
        410
      • Thank(s)
        14
      • Thanked
        299
      • cR(s)
        10 0

      # 65888

      Mika - #65722 napsal(a):

      Dobrý večer,

      mám dotaz ohledně bodování....Ráno jsem se přihlásil a dostal jsem body za přihlášení a teď večer nic....Předtím jsem dostal body za přihlášení v úterý...Tak nevím co je,nebo dělám špatně?Od rána jsem nedostal potom už body za nic...

      Děkuji za odpověď.

      Mika

      Dobrý den, za 24 hodin se připisuje za přihlášení 80 bodů. Ne vždy to ale funguje správně (občas dojde k výpadku - nezjistili jsme proč), původně jsme to měli na 50 bodech, abychom to kompenzovali zvedli jsme to na 80 bodů.

      ____________________________________

       Vydělávejte body i nákupem na internetu www.voxshop.cz

      Důležité informace zde:

      1)http://www.rexvox.com/group/18/vox-group-a-s-rex-vox-com

      2)Rozcestník zde: http://www.rexvox.com/blogs/5/317

      ---

      Pokud máte dotaz nebo  nějaký problém napište jej do diskuzního fóra. Pokud to nejde napsat do fóra (soukromá data), můžete mě kontaktovat na info () rexvox.com. (prosím nekontaktujte mě kvůli práci, zodpovídám jen za webové stránky).

      Pokud máme zjistit chybu a odstranit ji, tak potřebujeme informace. Informace ve smyslu rexvox mi nejede k nalezení chyby nestačí.

      Ideální je napsat druh zařízení:

      -počítač a systém - win xp, win7,8,9,10 ,

      -chytrý telefon, notebook, tablet apod.

      -prohlížeč - firefox 20, int. explorer 8, chrome 43 apod., (lze zjistit z menu "nápověda -> O aplikaci" apod.

      -konkrétní adresu na které chyba vznikla

      -postup jak chyba vznikla (např. po kliknutí na odkaz xy napíše error apod.)

      -děje se to i na jiných prohlížečích a zařízeních, nebo jen na jednom

      -mnoho problémů lze odstranit vyčištěním paměti prohlížeče, většinou stačí klávesová zkratka CTRL (držet) a k ní ještě zmáčknout F5 (CTRL + F5) některé prohlížeče mívají ale problémy a tak můžete zkusit vymazat paměť přes menu prohlížeče. Podrobné návody jsou zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Aktualizujte_svou_cache

      -někdy se stává, že je potřeba restartovat modem, router (vypnout a za pár minut zapnout), případně v paměti si starý obsah stránek drží i poskytovatel internetu, tak se můžete obrátit na něj, aby vymazal proxy cache nebo jejich zařízení.

      -Internet Explorer 8 a nižší jsou zastaralé a Rexvox je již nemůže  podporovat a protože byla ukončena podpora i ze strany Microsoft Windows. Pokud máte Win XP a nižší budete muset instalovat jiný prohlížeč např. Firefox nebo Chrome.

    • The following users say thanks to Master for this useful post:
    • March 23, 2018
      • Post(s)
        410
      • Thank(s)
        14
      • Thanked
        299
      • cR(s)
        10 0

      # 65887

      Dobrý den, pravděpodobně nějaká chyba načtení stránky, javascript apod. Zkuste jestli to funguje v jiném prohlížeči, nebo se to jen občas stane a jindy to zase funguje.

      ____________________________________

       Vydělávejte body i nákupem na internetu www.voxshop.cz

      Důležité informace zde:

      1)http://www.rexvox.com/group/18/vox-group-a-s-rex-vox-com

      2)Rozcestník zde: http://www.rexvox.com/blogs/5/317

      ---

      Pokud máte dotaz nebo  nějaký problém napište jej do diskuzního fóra. Pokud to nejde napsat do fóra (soukromá data), můžete mě kontaktovat na info () rexvox.com. (prosím nekontaktujte mě kvůli práci, zodpovídám jen za webové stránky).

      Pokud máme zjistit chybu a odstranit ji, tak potřebujeme informace. Informace ve smyslu rexvox mi nejede k nalezení chyby nestačí.

      Ideální je napsat druh zařízení:

      -počítač a systém - win xp, win7,8,9,10 ,

      -chytrý telefon, notebook, tablet apod.

      -prohlížeč - firefox 20, int. explorer 8, chrome 43 apod., (lze zjistit z menu "nápověda -> O aplikaci" apod.

      -konkrétní adresu na které chyba vznikla

      -postup jak chyba vznikla (např. po kliknutí na odkaz xy napíše error apod.)

      -děje se to i na jiných prohlížečích a zařízeních, nebo jen na jednom

      -mnoho problémů lze odstranit vyčištěním paměti prohlížeče, většinou stačí klávesová zkratka CTRL (držet) a k ní ještě zmáčknout F5 (CTRL + F5) některé prohlížeče mívají ale problémy a tak můžete zkusit vymazat paměť přes menu prohlížeče. Podrobné návody jsou zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Aktualizujte_svou_cache

      -někdy se stává, že je potřeba restartovat modem, router (vypnout a za pár minut zapnout), případně v paměti si starý obsah stránek drží i poskytovatel internetu, tak se můžete obrátit na něj, aby vymazal proxy cache nebo jejich zařízení.

      -Internet Explorer 8 a nižší jsou zastaralé a Rexvox je již nemůže  podporovat a protože byla ukončena podpora i ze strany Microsoft Windows. Pokud máte Win XP a nižší budete muset instalovat jiný prohlížeč např. Firefox nebo Chrome.

    • The following users say thanks to Master for this useful post:
    • March 22, 2018
      • Post(s)
        192
      • Thank(s)
        7
      • Thanked
        118
      • cR(s)
        0 0

      # 65880

      další dotaz píši do četu zprávu odešlu a na chatu se nezobrazuje, děkuji za info

    • The following users say thanks to linda1 for this useful post:
    • March 20, 2018
      • Post(s)
        410
      • Thank(s)
        14
      • Thanked
        299
      • cR(s)
        10 0

      # 65864

      nevím jestli tam je úplně všechno, ale většina by měla jít nastavit zde: http://www.rexvox.com/members/settings/notifications

      ____________________________________

       Vydělávejte body i nákupem na internetu www.voxshop.cz

      Důležité informace zde:

      1)http://www.rexvox.com/group/18/vox-group-a-s-rex-vox-com

      2)Rozcestník zde: http://www.rexvox.com/blogs/5/317

      ---

      Pokud máte dotaz nebo  nějaký problém napište jej do diskuzního fóra. Pokud to nejde napsat do fóra (soukromá data), můžete mě kontaktovat na info () rexvox.com. (prosím nekontaktujte mě kvůli práci, zodpovídám jen za webové stránky).

      Pokud máme zjistit chybu a odstranit ji, tak potřebujeme informace. Informace ve smyslu rexvox mi nejede k nalezení chyby nestačí.

      Ideální je napsat druh zařízení:

      -počítač a systém - win xp, win7,8,9,10 ,

      -chytrý telefon, notebook, tablet apod.

      -prohlížeč - firefox 20, int. explorer 8, chrome 43 apod., (lze zjistit z menu "nápověda -> O aplikaci" apod.

      -konkrétní adresu na které chyba vznikla

      -postup jak chyba vznikla (např. po kliknutí na odkaz xy napíše error apod.)

      -děje se to i na jiných prohlížečích a zařízeních, nebo jen na jednom

      -mnoho problémů lze odstranit vyčištěním paměti prohlížeče, většinou stačí klávesová zkratka CTRL (držet) a k ní ještě zmáčknout F5 (CTRL + F5) některé prohlížeče mívají ale problémy a tak můžete zkusit vymazat paměť přes menu prohlížeče. Podrobné návody jsou zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Aktualizujte_svou_cache

      -někdy se stává, že je potřeba restartovat modem, router (vypnout a za pár minut zapnout), případně v paměti si starý obsah stránek drží i poskytovatel internetu, tak se můžete obrátit na něj, aby vymazal proxy cache nebo jejich zařízení.

      -Internet Explorer 8 a nižší jsou zastaralé a Rexvox je již nemůže  podporovat a protože byla ukončena podpora i ze strany Microsoft Windows. Pokud máte Win XP a nižší budete muset instalovat jiný prohlížeč např. Firefox nebo Chrome.

    • The following users say thanks to Master for this useful post:
    • March 20, 2018
      • Post(s)
        192
      • Thank(s)
        7
      • Thanked
        118
      • cR(s)
        0 0

      # 65863 .

      dobrý den mám dotázek jak zrušit funkci aby mi nechodily na email zprávy kdo like, nebo příspěvek na zdi, děkuji

       

      mooc děkuji pomohlo

      This post was edited by linda1 at October 25, 2018
    • The following users say thanks to linda1 for this useful post:
    • March 2, 2018
      • Post(s)
        8
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        8
      • cR(s)
        1 0

      # 65722

      Dobrý večer,

      mám dotaz ohledně bodování....Ráno jsem se přihlásil a dostal jsem body za přihlášení a teď večer nic....Předtím jsem dostal body za přihlášení v úterý...Tak nevím co je,nebo dělám špatně?Od rána jsem nedostal potom už body za nic...

      Děkuji za odpověď.

      Mika

    • The following users say thanks to Mika for this useful post:
    • February 27, 2018
      • Post(s)
        8
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        8
      • cR(s)
        1 0

      # 65690

      Dobrý den,jsem tu nový a tak nevím jestli to tak má být,nebo ne...Například při přihlášení se mi žádné body nepřičtou...

    • February 27, 2018
      • Post(s)
        8
      • Thank(s)
        0
      • Thanked
        8
      • cR(s)
        1 0

      # 65689

      Dobrý den,jsem tu nový a tak nevím jestli to tak má být,nebo ne...Například při přihlášení se mi žádné body nepřičtou...

    • The following users say thanks to Mika for this useful post:
    • February 9, 2018
      • Post(s)
        192
      • Thank(s)
        7
      • Thanked
        118
      • cR(s)
        0 0

      # 65520

      dobrý den, nejde mi vložit "komentář" objeví se šedá lišta a nejde do ní psát, předtím mi to šlo, děkuji za info

    Icon Legend and Forum Rights

  • Topic has replies
    Hot topic
    Topic unread
    Topic doesn't have any replies
    Closed topic
    BBCode  is opened
    HTML  is opened
    You don't have permission to post or reply a topic
    You don't have permission to edit a topic
    You don't have the permission to delete a topic
    You don't have the permission to approve a post
    You don't have the permission to make a sticky on a topic
    You don't have the permission to close a topic
    You don't have the permission to move a topic

Add Reputation

Do you want to add reputation for this user by this post?

or cancel